justus

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av just us - 5 mars 2010 22:47

haha är skit trött efter den här veckan så ska sova snart  


Men imorrn ska jag och Ella på stan med mamma...

hade 700 kr men Ellas mormor gav oss 100 kr var (naaw gölligt) sen har jag ju 500 på gina så dt blir nog en shopping dag imorrn men bloggar när jag vaknar


GODNATT <3

 

 

// Justus J****

Av just us - 5 mars 2010 19:10

hAHa glömde säga att när vi åkte bil så fick Ella lite damp haha JAG fottade Lemon haha (han ville nt vara med på bild) så då blev dt slagsmål med mig och Ella xD


  


Här är LEMON Ellas älskling HaHa skööja ba elr dt jag skrev va ju sant :0

(flummigt inlägg? huh) hhaaha yaya puss på rumpan :)


XoXo Eran Julia <33

Av just us - 5 mars 2010 18:48

Liften:

E- Aooooooooooooooooo

J- Jodeladehuuuujoddeladdehiiii

E- Aoooooooooooooooooooo

J- Joddeliideehaaajooddeelliidehoooo

J-Käften!

E- Aoooooooooooooooooooooooo

J- Det räcker!

E-Joddeladehii Aooooooooooooooo

J- Aooooo aoooooooooooooooo!

E- E due go elller?

E-låt dom va!

J- Joddeladdehiii

E- Aoo Aoooooooooooooooooooo


E- Julia det där var min vante ?

E- Min vante???!!!

*Julia hoppar av liften*

*En kille tar upp vanten*

*Jag hoppar ur liften*

*Och rammlar ofc haha* 

*Jag tar av mig skidorna och glider ner*

haha  Killen gav Julia vantarna men jag såg ut som en IDIOT!

Hahhahah sen sjöng vi i backen "VI DRAR TILL FJÄLLEN FEST HELA KVÄLLEN.... VI DRAR TILL FJÄLLEN FEST HELA KVÄLLEN.. AOOOOOOOOOOOO"



Haha bästa! :) <3



/ Ella  ! <3

Av just us - 5 mars 2010 18:34

   ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN! <3333333



/ //Ella <3

Av just us - 5 mars 2010 18:30

hej på er FÖRLÅT för att vi var sämst på att blogga (hehe) men vi orkade nt,vi hade mysiga spa kväller,movie times,flummiga kväller haha aa och sen åkte vi skidor 7 timmar varje dag (så vi orkade helt enkelt nt)


men jag glömde säga allt jag fick i present! jag fick: 5OO på gina, 250 på bio,en dator,underkläder,smink o kläder   japp snart kmr mamma och hämtar meej jag är hos pappa nu...


Lite bilder från vår SPA kväll :)

            

 

heh dt va kanske nt så mkt bilder men dt kmr flera senare puss puss på ER

 

XoXo Eran Julia<33

 

Av just us - 5 mars 2010 18:16

Vi såg en skräckis som hette "them" och den va baserad på en riktig händelse Den var skit bra! <3

  


/ Ella

Av just us - 5 mars 2010 17:38

Har ni saknat mig? (Det är klart ni har varför frågar jag?)

Det tog typ 6 timmar hihi. Nu är jag piss trött och ska snart dusha vi hade inget Shampo & Balsam så mitt hår ser cp ut -.-


Om ni inte visste det så hade vi SKIT KUL!

Vi var i Branäs och såg typ 5 st från vår skola haha.


Yaya ni vill ha bilder huh?


                    


__________________________________________________


Imorgon ska jag shoppa med Julia & hennes mamma   


Jag tror jag ska köpa en midjekjol och en mjukisdress och ett par skor :) Aja harre bäst sötnosar! <33


/ Ella

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad vill ni ha mer här på bloggen? :)
 Frågestund
 inlägg
 veckans blogg
 Dagens outfit
 musik
 Hiss & Diss
 Gästblogg
 Kläder
 Dagen
 Det här kallar jag...
 Saker ni inte visste om...
 Ny design, 1 gång i veckan
 Ny design, 2 gånger i månaden
 JUSTUS ! Ofc

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

Våran gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards