justus

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av just us - 19 februari 2010 23:17

      

             


sen fick jag 200 kr men pallade nt ta en bild på dt haha jag tror det var allt men ska få saker när jag kmr till pappa oxå sen på släktfesten på söndag :)


aa jag försökte ladda upp alla gulliga komentarer och sånt men det gick inte :S

jag försökte iaf haha men iaf ska chatta lite nu puss på er...



XoXo Eran Julia <33

Av just us - 19 februari 2010 20:32

hejhej sötizzar jag har försökta att lada upp presenterna men det går nt :(

konstigt men yaya för väl göra det senare (efter filmen)

 xD men tudelz ska sätta på allt för min syster nuu <33

                                       puss på rumpan ;)

 

XoXo Eran Julia <33

Av just us - 19 februari 2010 19:09

Hejsan svejsan!

Jag heter Isabella Banck, julias storasyster.

Som ni kanske vet är det ingen vanlig dag idag, utan det är Julias FÖDELSEDAG!!!

Vi ska tjocka till oss (Läs; Äta Godis, tårta m.m) och kolla på en bra film.

Hon har fått massa fina presenter! (ja, jag är lite avis)

Nu ska vi läsa lite skvallerbloggar. SKöt om er. Puss& Kram


Av just us - 19 februari 2010 18:03

   

  • Mitt sminkbord.. hehhe       

          Nej men jag städade den nyss och det blev skit  snyggt!

  • Isberget...

        Erika Denise ni vet vilket jag menar..

       Nej men det är sjukt kul att klättre upp för det!!   

       Ni kommer att få bilder någon annan dag :)


  


  • Att min dator är paj typ :/
  • Min mobil ..

            Ursh hatar den!    Puss Ella <3


Tog hiss Diss texten från http://theyellow.blogg.se/ tack hihi <3

Av just us - 19 februari 2010 17:52

  Min lilla prinsessa har blivit stor!   

haha skojja (så skulle mina föreldrar sagt XD)

Nej men Julia syster fyller 12 år idag! 'hhaha jag skickade typ 1000 lappart till Julia där det stod typ GRATTIS ! 12 ÅR IDAG!  hhaha love u   


NEJ MEN GRATTIS ÄLSKADE BÄSTIS   LLLLLLLOVE U SWEETIE ! 



  

Älskade bästis   

12 år idag fan säg grattis!! hhahhha   


/ Ella

Av just us - 19 februari 2010 17:46

  *snyft*   *snyft*  


Kära dator kära kära dator...

  


Älskar dej!!


P.S jag kan inte ladda upp bilderna som jag tog idag för jag kan bara ladda ner dom på min dator..   


/ Ella

Av just us - 19 februari 2010 16:58

hejhej idag är jag frisk och är nt sjuk längre bra va? mohaha


så var i skolan och hade tråk lektioner sen efter skolan åkte jag till mörby centrum och mötte mammi vi hyrde film och köpte godis *mums* jag lägger upp bilder senare på allt jag fått men ska öppna mera saker ikväll så det blir dåe ;)

yaya ska baka kladdkaka nu haaha men ha det best bloggar och lägger upp bilder senare ;)

 

 

     

 

XoXo Eran Julia<33




Av just us - 19 februari 2010 16:54

heej alla sötnosar mina älsklingar   julia och ella lät mig gäsblogga  

dom är helt underbara har känt dom i typ 6 år ville   

bara säja att jag ÄLSKAR DOM<3333333 

J+E+A= FOREVER<3333333  

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad vill ni ha mer här på bloggen? :)
 Frågestund
 inlägg
 veckans blogg
 Dagens outfit
 musik
 Hiss & Diss
 Gästblogg
 Kläder
 Dagen
 Det här kallar jag...
 Saker ni inte visste om...
 Ny design, 1 gång i veckan
 Ny design, 2 gånger i månaden
 JUSTUS ! Ofc

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

Våran gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards