justus

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av just us - 25 februari 2010 16:15


Nej jag Dissar ingenting den här veckan allting är BÄST !! ;)



 


  •   Att jag ska till fjällen med Julia <3
  • Vår statistik :)
  • Fotbolls byxor!


 <-------  Jag och Julia i fjällen!!


// Ella


Text tagen från Theyellow.blogg.se

Av just us - 25 februari 2010 16:08

Nu är Erika hemma hos Mig ! <3


Vi har ätit mellis nyss :) Vi åt Youghurt och flingor och en APELSIIIIIIIIN!!! <3 ;D


Tv:en är på men ingen kollar   


Aja... Det finns ingenting att skriva så sees :) Ni får några Webcambilder från NYSS! :) <3 Vi bjuder på dom!! 

      


 / Ella <3

Av just us - 25 februari 2010 15:44

Haloha nu har jag tittat på alla röster Vinnaren av veckans blogg är Erika grattis

älskling <3 jag håller med läsarna den äggerr gumman <3

http://erikaofc.blogg.se/ men nu hade hon tydligen dissat den bloggen så hon har börjat blogga på min och ellas föra blogg http://takeus.blogg.se/ yaya den e oxå bra men inte lika bra som när jag o ella bloggade haha skooja <33333


XoXo Eran Julia <33

Av just us - 25 februari 2010 15:34

Hahah glömde säga att pappa sa att jag får 4000 kr på NK om jag har fint i garderobben i 1 år haha men dt klarar jag väl? ELLER?


då ska jag köpa en canada goose väst *stavning*  


kanske ska köpa 2 haha kan ju nt bestämma färg VAD TKR NI??


yaya dt var väl dt pusss pååå errr <3333

// den bästa Julia i världen!! xD


Av just us - 25 februari 2010 15:27

hhaaha aa rubriken säger allt datorn hemma hos pappa har varit trasig elr snarare internet!! men iaf igår hade vi idrottsdag jag fick skridskor och bowling

*det var ganska kul!* haha aa och idag hade vi en tråk dag men gör nt så mkt vi har ju ändåe ledigt snart. Vilket betyder att jag och Ella drar till fjällen   

fhaen vad kul dt ska bli och imorrn ska jag få presenter av pappa och släkt hihi


Men dt blir nt så mkt bloggning ikväll för jag måst packa till på lördag men dt blir bloggning imorrn och i fjällen ella tar med datan WIHOO


// Snyggingen Juliaaa ofc xD

Av just us - 25 februari 2010 15:19

Hon sa att jag skulle säga det till er !  För att hon har inget internet typ men hon slutar absolut inte men hon kan bara inte blogga till typ lördag för då åker vi till min Mormor (sen drar vi till fjällen) Och där har vi trådlöst internet.


/ Ella <3

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad vill ni ha mer här på bloggen? :)
 Frågestund
 inlägg
 veckans blogg
 Dagens outfit
 musik
 Hiss & Diss
 Gästblogg
 Kläder
 Dagen
 Det här kallar jag...
 Saker ni inte visste om...
 Ny design, 1 gång i veckan
 Ny design, 2 gånger i månaden
 JUSTUS ! Ofc

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

Våran gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards